KATSAYI SİSTEMİNE GEÇİLECEKTİR. (2 Kişi İçeride)

Memochan

Üye
Vatandaş
Sayın yönetim, son zamanlarda aldığınız kararlar oyunu ne kadar adil yapacak bilemiyorum ama bundan eminimki oy katsayıları ve b. Değişiklikler oyunu gerçeklikten tamamen uzaklaştıracak konulardır. Ben ve eminimki burdaki birçok oyuncu oyunu gerçek siyaset arenası gibi düşünüp indirmiştik. Ancak vergi sıralamasına göre oy katsayısının değiştirilmesi, makamlar için oy verme puanın artması başka partiye yada kişiye oy veren kişilerin parti başkanıma bildirilmesi gibi konular tamamen gerçekçilikten uzak gelişmeler ve eminimki oyuncuların bir çoğunun oyuna olan hevesi bu değişikliklerle birlikte azalacak. Burda birçok oyuncu oyunu daha gerçekçi hale getirmek için yasa tasaları sunarken siz oyunu dahada gerçekçilikten uzaklaştırıyorsunuz böyle konularla. Seçimler anonim şekilde yapılır kimin kime oy verdiği asla bilinmez bu demokrasinin temel kurallarındandır, Devlet başkanınında verdiği oy 1 oyu temsil eder en siravi bir vatandaşında. Oyuna heyecan gelsin bunu bende çok istiyorum emin olabilirsiniz ancak bunu oy katsayıları ile oynayarak ve ya oyların anonimliğini bozarak yapmanız doğru değil. Oyunu oynayan büyük çoğunluk yaşı 18+ olan insanlar ve herkesin bir özel hayatı işi dersi ve başka konular var. Vergi başkanlık ve baska puanlar kasmaya ayırmağa o kadar büyük vakitler mevcut değil bazı kişilerde. Bu bile adaletsizliğin temeli olabilir. Yada maddi gücü iyi olan kişiler vip alabiliyorken bazı arkadaşlar bu imkana sahip değil ve bu bile onları geride kalmasına senep olabilir. Umarım önerilerimizi dikkate alırsınız, oyunun rekabetini artırsada gerçekçiliği yok edeceği belli @BaşkanOnline
 

aslan91

Edirne Şehir Başkanı
Vatandaş
BaşkanOnline Seçim Sistemine Yönelik Öneriler

Planlanan sistem, hem oyuncuların rekabetini artırmak hem de oyun içindeki etkileşimi teşvik etmek adına oldukça başarılı bir adım. Ancak, sistemin daha etkili ve oyuncu dostu olması için şu öneriler dikkate alınabilir:

1. Sıralama Kriterlerinin Belirginleştirilmesi

Sıralamaların oluşumunda kullanılan kriterlerin şeffaf ve anlaşılır olması büyük önem taşıyor. Genel, Vergi ve Medya sıralamaları için oyuncuların hangi faaliyetlerden puan kazandığı net bir şekilde belirtilmelidir. Bu, oyuncuların hedeflerini daha iyi anlamalarını ve planlama yapmalarını sağlar.

2. Katsayı Sisteminin Gözden Geçirilmesi

Oyuncuların birden fazla sıralamada yer almasının getirdiği katsayı artışı oldukça teşvik edici. Ancak, bu artışın daha belirgin olması, oyuncuları farklı alanlarda da aktif olmaya motive edebilir. Örneğin:

1 sıralamada yer almak: 2 oy.

2 sıralamada yer almak: 4 oy.

3 sıralamada yer almak: 6 oy.


Bu değişiklik, sistemdeki rekabeti artırabilir.

3. Ek Teşvikler ve Ödüller

İlk 50’de yer alan oyuncular için oy katsayısının yanı sıra ek ödüller (örneğin, özel unvanlar, oyun içi avantajlar) sunulabilir. Bu, sıralamaya ulaşmak için daha geniş bir motivasyon sağlar.

4. Yeni Oyuncuların Entegrasyonu

Yeni başlayan oyuncuların sıralamalarda kendilerini göstermesi zaman alabilir. Bu nedenle, yeni oyuncular için özel görevler veya bonuslar eklenebilir. Böylece herkes için daha eşit bir rekabet ortamı sağlanır.

5. Gerçek Zamanlı Takip

Oyuncuların sıralamalardaki konumlarını anlık olarak takip edebileceği bir sistem eklenebilir. Bu, oyuncuların performanslarını analiz ederek stratejilerini belirlemelerine yardımcı olur.

6. Topluluk Katılımının Teşviki

Özellikle "Medya" sıralamasına yönelik olarak, oyuncular arasında etkileşimi artıracak içerik üretim faaliyetleri teşvik edilebilir. Örneğin:

Haber yazıları, röportajlar veya video içerikleri.

Şehir veya oyun hakkında tartışma başlatıcı içerikler.


7. Adalet ve Denge Mekanizmaları

Bazı oyuncular daha güçlü kaynaklara sahip olabilir. Bu nedenle, sıralamalara katılımı kolaylaştıracak veya rekabeti dengeleyecek mekanizmalar eklenebilir. Örneğin, yalnızca en üst düzey oyuncular değil, farklı seviyeler için ayrı sıralamalar oluşturulabilir.

Sonuç

Bu öneriler, mevcut sistemi daha teşvik edici ve dengeli bir hale getirmeyi hedeflemektedir. Rekabetin ve katılımın artması, oyunun uzun vadeli başarısını destekleyecektir.


Bu sistem oldukça ilgi çekici ve oyun içi rekabeti artırmaya yönelik önemli bir adım gibi görünüyor. Ancak, daha dengeli ve teşvik edici bir mekanizma oluşturmak adına bazı öneriler sunabilirim:

1. Sıralamalara Dahil Olma Kriterlerinin Netleştirilmesi

Oyuncuların sıralamalara nasıl dahil olacağı (puanlama sistemi, başarı kriterleri vs.) açıkça belirtilmeli. Bu, oyuncuların daha net hedefler belirlemesine yardımcı olur.


2. İlk 50 Oyuncuya Ek Avantajlar

İlk 50’de yer alan oyunculara oy katsayısına ek olarak başka ödüller veya teşvikler de sunulabilir (örneğin, özel rozetler, oyun içi para, özellikler). Bu, sıralamada yer almak için daha fazla oyuncuyu motive edebilir.


3. Katsayı Farkını Artırmak

Şu anki sistemde üç sıralamada yer alan bir oyuncunun oy değeri yalnızca +2 artıyor. Daha yüksek bir katsayı farkı (örneğin: 2, 4, 6 şeklinde) oyuncuları daha fazla alanda aktif olmaya teşvik edebilir.


4. Yeni Oyuncular İçin Teşvik

Yeni başlayan oyuncuların bu sıralamalara ulaşması zor olabilir. Onlara özel bir “yeni oyuncu bonusu” veya sıralamaya ulaşmalarını kolaylaştıracak görevler eklenebilir.


5. İzleme ve Şeffaflık

Oyuncuların sıralamalardaki konumlarını gerçek zamanlı görebilecekleri bir sistem eklenebilir. Bu, oyuncuların sıralamalara ulaşmak için daha stratejik hareket etmesini sağlar.


6. Topluluk Etkileşimi

Genel, Vergi ve Medya sıralamalarında yer almak, oyuncular arasında etkileşim ve iş birliğini artırabilir. Örneğin:

“Vergi” sıralamasına girmek için şehir ekonomisine katkıda bulunmak gibi mekaniklerle oyuncular teşvik edilebilir.

“Medya” sıralamasında yer almak için oyun içi haber, yazı ya da içerik üretimi teşvik edilebilir.



7. Adil Rekabet İçin Koruma

Bazı oyuncular diğerlerine göre daha güçlü olabilir. Bu yüzden adil rekabeti sağlamak adına sıralamaları belirleyen faktörlerde bir dengeleme mekanizması oluşturulabilir.


Özet Sistem Önerisi:

Genel Sıralama: Oyun içi aktiflik ve başarılar.

Vergi Sıralaması: Ekonomik katkı ve strateji.

Medya Sıralaması: İçerik üretimi ve topluluk etkileşimi.


Daha fazla alanı kapsayan oyuncuların oy değeri daha yüksek olacağı için bu, oyuncuları oyunun tüm alanlarında aktif olmaya teşvik ederken sistemin eğlencesini artırabilir. Bu önerilerle sistem daha dengeli, motive edici ve sürdürülebilir hale getirilebilir.
 

N A Z

Milli Harekât Partisi Genel Başkanı 🐺
Vatandaş
Oyuncuların kaç katsayısı olduğu seçim bittiğinde mi belirlenecek yoksa mevcut olan farklı bir sistem mi var ?
 

NuranHamzayev

Yükselen Gençlik Partisi Parti Üyesi
Vatandaş
1 kişi 1 oy kullansın daha fazlasına ihtiyac yok. Sanki hile gibi olur 1 kişi 4 oy kullansa
 
2

21SEROK21

Ziyaretçi
BaşkanOnline Seçim Sistemine Yönelik Öneriler

Planlanan sistem, hem oyuncuların rekabetini artırmak hem de oyun içindeki etkileşimi teşvik etmek adına oldukça başarılı bir adım. Ancak, sistemin daha etkili ve oyuncu dostu olması için şu öneriler dikkate alınabilir:

1. Sıralama Kriterlerinin Belirginleştirilmesi

Sıralamaların oluşumunda kullanılan kriterlerin şeffaf ve anlaşılır olması büyük önem taşıyor. Genel, Vergi ve Medya sıralamaları için oyuncuların hangi faaliyetlerden puan kazandığı net bir şekilde belirtilmelidir. Bu, oyuncuların hedeflerini daha iyi anlamalarını ve planlama yapmalarını sağlar.

2. Katsayı Sisteminin Gözden Geçirilmesi

Oyuncuların birden fazla sıralamada yer almasının getirdiği katsayı artışı oldukça teşvik edici. Ancak, bu artışın daha belirgin olması, oyuncuları farklı alanlarda da aktif olmaya motive edebilir. Örneğin:

1 sıralamada yer almak: 2 oy.

2 sıralamada yer almak: 4 oy.

3 sıralamada yer almak: 6 oy.


Bu değişiklik, sistemdeki rekabeti artırabilir.

3. Ek Teşvikler ve Ödüller

İlk 50’de yer alan oyuncular için oy katsayısının yanı sıra ek ödüller (örneğin, özel unvanlar, oyun içi avantajlar) sunulabilir. Bu, sıralamaya ulaşmak için daha geniş bir motivasyon sağlar.

4. Yeni Oyuncuların Entegrasyonu

Yeni başlayan oyuncuların sıralamalarda kendilerini göstermesi zaman alabilir. Bu nedenle, yeni oyuncular için özel görevler veya bonuslar eklenebilir. Böylece herkes için daha eşit bir rekabet ortamı sağlanır.

5. Gerçek Zamanlı Takip

Oyuncuların sıralamalardaki konumlarını anlık olarak takip edebileceği bir sistem eklenebilir. Bu, oyuncuların performanslarını analiz ederek stratejilerini belirlemelerine yardımcı olur.

6. Topluluk Katılımının Teşviki

Özellikle "Medya" sıralamasına yönelik olarak, oyuncular arasında etkileşimi artıracak içerik üretim faaliyetleri teşvik edilebilir. Örneğin:

Haber yazıları, röportajlar veya video içerikleri.

Şehir veya oyun hakkında tartışma başlatıcı içerikler.


7. Adalet ve Denge Mekanizmaları

Bazı oyuncular daha güçlü kaynaklara sahip olabilir. Bu nedenle, sıralamalara katılımı kolaylaştıracak veya rekabeti dengeleyecek mekanizmalar eklenebilir. Örneğin, yalnızca en üst düzey oyuncular değil, farklı seviyeler için ayrı sıralamalar oluşturulabilir.

Sonuç

Bu öneriler, mevcut sistemi daha teşvik edici ve dengeli bir hale getirmeyi hedeflemektedir. Rekabetin ve katılımın artması, oyunun uzun vadeli başarısını destekleyecektir.


Bu sistem oldukça ilgi çekici ve oyun içi rekabeti artırmaya yönelik önemli bir adım gibi görünüyor. Ancak, daha dengeli ve teşvik edici bir mekanizma oluşturmak adına bazı öneriler sunabilirim:

1. Sıralamalara Dahil Olma Kriterlerinin Netleştirilmesi

Oyuncuların sıralamalara nasıl dahil olacağı (puanlama sistemi, başarı kriterleri vs.) açıkça belirtilmeli. Bu, oyuncuların daha net hedefler belirlemesine yardımcı olur.


2. İlk 50 Oyuncuya Ek Avantajlar

İlk 50’de yer alan oyunculara oy katsayısına ek olarak başka ödüller veya teşvikler de sunulabilir (örneğin, özel rozetler, oyun içi para, özellikler). Bu, sıralamada yer almak için daha fazla oyuncuyu motive edebilir.


3. Katsayı Farkını Artırmak

Şu anki sistemde üç sıralamada yer alan bir oyuncunun oy değeri yalnızca +2 artıyor. Daha yüksek bir katsayı farkı (örneğin: 2, 4, 6 şeklinde) oyuncuları daha fazla alanda aktif olmaya teşvik edebilir.


4. Yeni Oyuncular İçin Teşvik

Yeni başlayan oyuncuların bu sıralamalara ulaşması zor olabilir. Onlara özel bir “yeni oyuncu bonusu” veya sıralamaya ulaşmalarını kolaylaştıracak görevler eklenebilir.


5. İzleme ve Şeffaflık

Oyuncuların sıralamalardaki konumlarını gerçek zamanlı görebilecekleri bir sistem eklenebilir. Bu, oyuncuların sıralamalara ulaşmak için daha stratejik hareket etmesini sağlar.


6. Topluluk Etkileşimi

Genel, Vergi ve Medya sıralamalarında yer almak, oyuncular arasında etkileşim ve iş birliğini artırabilir. Örneğin:

“Vergi” sıralamasına girmek için şehir ekonomisine katkıda bulunmak gibi mekaniklerle oyuncular teşvik edilebilir.

“Medya” sıralamasında yer almak için oyun içi haber, yazı ya da içerik üretimi teşvik edilebilir.



7. Adil Rekabet İçin Koruma

Bazı oyuncular diğerlerine göre daha güçlü olabilir. Bu yüzden adil rekabeti sağlamak adına sıralamaları belirleyen faktörlerde bir dengeleme mekanizması oluşturulabilir.


Özet Sistem Önerisi:

Genel Sıralama: Oyun içi aktiflik ve başarılar.

Vergi Sıralaması: Ekonomik katkı ve strateji.

Medya Sıralaması: İçerik üretimi ve topluluk etkileşimi.


Daha fazla alanı kapsayan oyuncuların oy değeri daha yüksek olacağı için bu, oyuncuları oyunun tüm alanlarında aktif olmaya teşvik ederken sistemin eğlencesini artırabilir. Bu önerilerle sistem daha dengeli, motive edici ve sürdürülebilir hale getirilebilir.
Sayın başkan bundan biraz önce bu konu ile ilgili bir konu açıp fikirimi beyan etmiştim lakin görmüyorum ki burada herkes fikrini beyan ediyor burada kısa ve net bir şekilde tekrar düşüncemi beyan etmek istiyorum
Oyuna benden daha fazla giren bir insanın benden daha fazla kazanmasına daha hızlı gelişip Yükselmesine karşı değilim aksine destekçisiyim ve adil olan da budur lakin oyunda daha fazla giren birinin herkesi yönetecek meclis ve oyun başkanı seçimde benden daha fazla söz hakkına sahip olmasına karşıyım ve adaletsizce buluyorum .
 
Üst