36. Önerim
Oyuna Milli Eğitim Bakanı eklenip bu sayede 'eğitim yap' alanına özel olarak dakikalarda düzenlemeler yapılıp, bu sayede Milli Eğitim Bakanı'nın ülkedeki, yani 81 ildeki, toplam nüfusa yani oyuncu sayısına göre okullar yapıp, ona göre eğitim seviyelerinde bekleme sürelerinin uzaması veya düşmesi şeklinde olabilir. En son bir gün baktığımda, 945 kişi falan, 1 gün toplamı 24 saat aktiflik süresinde yazan kişi sayısı görmüştüm. Buna oranla da 2 ortaokul mesela büyüklüğüne göre en büyük 40'ar kişiden 80 kişi yapıyorsa, mesela ona göre de Türkiye'de sadece 2 ortaokul olduğu için, ortaokul 170'den 250'ye kadarsa ve ben 190. seviyedeysem ve dakikamda 23 dakika gösteriyorsa, okuldaki yani ülkenin nüfusuna yani oyuncu sayısına oranla ortaokul kapasite sayılarını da artırmak bu sayede de eğitim sürelerini en aza, normal seviyelerine çekmek. 2 ortaokula oranla normalde 23 dakika gösteren dakikamın kapasite oranına göre biraz daha zorlaşıp 40 dakikaları bulması şeklinde, bu sayede işini yapıp yapmayan bakan şeklinde de ortaya çıkmış olur.
Tabi, bunları da kendi bakanlık bütçesiyle, yani OYUN KASASINDAN haftalık olarak çektiği, aldığı parayla yapacak. Mesela oyunda şu anda 980 oyuncu varsa, oyunda mevcut eğitim süreleri ilkokuldan itibaren aynı tutuluyorsa, eğer onların sürelerinin uzaması veya mevcut aynı dakikalarına sabit kalması okul sayısına bağlı olabilir. Mevcut 980 oyuncuya yönelik ilk olarak oyun yönetimi tolerans tanıyıp mevcut sayıda bırakıp, eğitim seviyesini, okulları yani ilkokul, ortaokul, lise, üniversite kapasite sayıları mevcut oyuncu sayısına göre verildiyse yeni gelen oyunculara yönelik, Eğitim Bakanı'nın gerçekten çalışıp çalışmadığı net şekilde ortaya çıkacaktır. Bir de üstüne tekrar sertifika alabilmek için gelenleri de dahil ederek dengeyi bütçesiyle kurması önemli, tabi bu da gelebilir.
Oyuna Milli Eğitim Bakanı eklenip bu sayede 'eğitim yap' alanına özel olarak dakikalarda düzenlemeler yapılıp, bu sayede Milli Eğitim Bakanı'nın ülkedeki, yani 81 ildeki, toplam nüfusa yani oyuncu sayısına göre okullar yapıp, ona göre eğitim seviyelerinde bekleme sürelerinin uzaması veya düşmesi şeklinde olabilir. En son bir gün baktığımda, 945 kişi falan, 1 gün toplamı 24 saat aktiflik süresinde yazan kişi sayısı görmüştüm. Buna oranla da 2 ortaokul mesela büyüklüğüne göre en büyük 40'ar kişiden 80 kişi yapıyorsa, mesela ona göre de Türkiye'de sadece 2 ortaokul olduğu için, ortaokul 170'den 250'ye kadarsa ve ben 190. seviyedeysem ve dakikamda 23 dakika gösteriyorsa, okuldaki yani ülkenin nüfusuna yani oyuncu sayısına oranla ortaokul kapasite sayılarını da artırmak bu sayede de eğitim sürelerini en aza, normal seviyelerine çekmek. 2 ortaokula oranla normalde 23 dakika gösteren dakikamın kapasite oranına göre biraz daha zorlaşıp 40 dakikaları bulması şeklinde, bu sayede işini yapıp yapmayan bakan şeklinde de ortaya çıkmış olur.
Tabi, bunları da kendi bakanlık bütçesiyle, yani OYUN KASASINDAN haftalık olarak çektiği, aldığı parayla yapacak. Mesela oyunda şu anda 980 oyuncu varsa, oyunda mevcut eğitim süreleri ilkokuldan itibaren aynı tutuluyorsa, eğer onların sürelerinin uzaması veya mevcut aynı dakikalarına sabit kalması okul sayısına bağlı olabilir. Mevcut 980 oyuncuya yönelik ilk olarak oyun yönetimi tolerans tanıyıp mevcut sayıda bırakıp, eğitim seviyesini, okulları yani ilkokul, ortaokul, lise, üniversite kapasite sayıları mevcut oyuncu sayısına göre verildiyse yeni gelen oyunculara yönelik, Eğitim Bakanı'nın gerçekten çalışıp çalışmadığı net şekilde ortaya çıkacaktır. Bir de üstüne tekrar sertifika alabilmek için gelenleri de dahil ederek dengeyi bütçesiyle kurması önemli, tabi bu da gelebilir.
Ekli dosyalar
Son düzenleme: